سوالات متداول
• چطور میشه با خیال راحت از سایت مجموعه خرید نمود و اعتماد کرد؟
این وبسایت دارای اینماد می باشد و با خیال راحت میتوانید از ما خرید نمایید.
• آیا محصولات به صورت رایگان ارسال میشوند؟
خیر، محصولات توسط اداره پست ارسال میشود و به طبع هزینه ارسال دارد که هنگام ثبت سفارش به هزینه محصولات اضافه می گردد.
• آیا امکان مراجعه و خرید حضوری از فروشگاه وجود دارد؟
خیر ، به دلیل آنلاین شاپ بودن فروشگاه ما ، فقط خرید به صورت آنلاین بوده و تحویل سفارش توسط اداره پست انجام می گردد.
• چگونه میتوانم از فروشگاه خرید کنم؟
هنگام ورود به سایت شماره موبایل خود را وارد نمایید،کد یکبار مصرف ارسال شده را وارد نمایید،محصولات مورد نظر را به سبد خرید اضافه نمایید،مشخصات و آدرس را به طور کامل و دقیق وارد نمایید،مراحل را با پرداخت هزینه سفارش داخل درگاه بانک موجود در سایت کامل نمایید، کد رهگیری سفارش برایتان نمایش داده میشود و از طریق این کد داخل سایت مجموعه در قسمت پیگیری سفارش می توانید سفارش خود را پیگیری و مشاهده نمایید.
• آیا امکان پرداخت هزینه از کارتهای بانکی غیر از بانک اعطا کننده درگاه به سایت وجود دارد؟
بله ، با تمامی کارتهای بانکی می توانید از درگاه اینترتی سایت خرید نمایید.
• نحوه پرداخت پول محصول از طریق درگاه پرداخت چگونه است؟
با استفاده از کارت بانکی شخصی و دارا بودن رمز پویا (رمز دوم) می توانید از درگاه پرداخت سایت خرید نمایید.
• حداکثر زمانی که محصول به دست مشتری میرسد، چقدر است؟
حداکثر 1 الی 2 روز کاری بعد از ثبت سفارش محصولات بسته بندی شده و تحویل اداره پست می گردد، بسته های ارسالی به استان های تهران و البرز معمولا از روز تحویل به اداره پست،بین 1 الی 2 روز کاری بعد به دست خریدار خواهد رسید، سایر استان ها و شهر ها بین 3 الی 7 روز کاری بعد از تحویل بسته به اداره پست،دست خریدار خواهد رسید.
• در صورتی که محصول دریافتی شکسته باشد، چه میتوان کرد؟
با توجه به ارسال بسته ها توسط اداره پست،تمامی محصولات هنگام تحویل از جانب ما به اداره پست،بیمه میشوند که در صورت مفقود شدن یا آسیب رسیدن به بسته ،اداره پست موظف است خسارت هزینه محصول را به خریدار پرداخت نمایید. لذا این شرایط برای استفاده از بیمه زمانی محقق می گردد که خریدار، هنگام دریافت بسته خود،مخصوصا محصولات شکستنی،آنرا هنگام تحویل جلوی چشم مامور پست باز کند و صحت سالم بودن آنرا بررسی کند، در غیر اینصورت مقصر خریدار بوده ، نه فروشنده و نه اداره پست مسئولیتی در قبال خسارت مشتری نخواهد داشت.
• نحوه ارتباط با فروشگاه در صورت وجود مشکل یا عدم دریافت محصول در زمان مقرر چگونه است؟
در قسمت تماس با ما ، میتوان با فروشگاه ارتباط داشته باشید.